Elmi istiqamət və elmi-tədqiqat mövzuları

Mövzu: Məktəb riyaziyyat kursunda ümumi­ləş­dir­mə­nin nəzəri əsaslarının, riyaziyyatın tədrisi metodikasının elmi və pedaqoji əsaslarının tədqiqi

1. “Riyaziyyatın tədrisində ümumiləşdir­mə­nin metodik sistemi”

İşin rəhbəri:  dosent Səməd Əliyev

İcraçılar: Səməd Əliyev, Faiq Namazov, Gülnar İsgəndərova

Məqsəd: Riyaziyyatın təlimi üsulları və elmi-məntiqi metodlarını göstərmək,  ümümiləşdirici riyaziyyat dərslərinin tipləri, strukturu, təşkili və aparılması metodikasını işləyib hazırlamaq

Nəticə: 1. Riyaziyyatın tədrisində ümumiləşdirmənin metodik sistemi işlənmişdir.

  1. Riyaziyyatın tədrisində ümumiləşdirmənin metodik sisteminin məqsədi, məzmunu və metodları ğöstərilmişdir.

 


 

 2. “Riyaziyyatın tədrisi metodika­sının elmi prinsiplərinin tədqiqi”

İşin rəhbəri:  dosent Səməd Əliyev

İcraçılar: Əlmağa Qasımov, Sadəddin Əfəndi

Məqsəd: Bu işdə məqsəd aşağıdakı prinsipləri tədqiq edərək öyrənmək və öyrətməkdir:

1) təlimin məzmununun elmin müasir səviyyəsinə uyğun olması prinsipi;

2) təlimin elmi  məzmununun şagirdlərin yaş səviyyəsinə uyğun olması prinsipi;

3) təlimin elmi məzmununun cəmiyyətin müasir səviyyəsinə uyğun olması prinsipi;

4) təlimin elmi məzmununun sənayenin və iqtisadiyyatın müasir səviyyəsinə uyğun olması prinsipi;

5) təlimin elmi məzmununun İKT-yə uyğun olması prinsipi.

Nəticə: Riyaziyyatın tədrisi metodikasının öyrənmək və öyrətmək elmi prinsiplərini pedaqoji təcrübələr vasitəsiylə məktəb şagirdləri üzərində bilavasitə və Universitetin “riyaziyyat müəllimliyi” ixtisasındakı bakalavrlar və magistrantlar üzərində bilavasitə tədqiq edərək həyata keçirilib.

 


 

 3. “Loqarifmik tənlik və bərabərsizliklərin öyrə­nil­məsi pro­se­sində şagirdlərin səhvlərinin qar­şısının alın­ma­sı və düzəldilməsi”

İşin rəhbəri:  dosent Səməd Əliyev

İcraçılar: Bahadur Tahirov, Şahin Ağazadə

Məqsəd: Loqarifmik tənlik və bərabərsiz­lik­lərin öyrə­nil­məsi pro­se­sində şa­girdlərin səhvlərinin qar­şısının alın­ma­sı və düzəldilməsi metodi­ka­sı­nı hazırlanmaq.

Nəticə: Loqarifmik tənlik və bərabərsizliklərin öyrənilməsi prosesində şagirdlərin səhvlərinin qarşısının alınması və düzəldilməsi metodikası hazırlanmışdır. Bu zaman loqarifmik ifadələrlə rasional ifadələrin eyni işarəli olması haqqında dörd mühüm təklif isbat olunmuşdur.

 


 

4. “Riyaziyyat təmayüli XI siniflər üçün “Ehtimal nəzə­riyyəsi və kombinato­rika” möv­zusunun  tədrisi metodikası”

İşin rəhbəri:  dosent Səməd Əliyev

İcraçılar: p.e.n. Şəlalə Həmidova, Gülnarə Tahirova

Məqsəd: XI sinif şagirdlərinə kombinato­rika və ehtimal nəzə­riyyəsinə aid məsələlərin optimal öyrədilməsi üsullarını işləyib hazırlamaq.

Nəticə: XI-ci sinifdə ehtimal nəzəriyyəsi və kombinatorikanın elementlərinin öyrədilməsi metodikası işlənib hazırlanmışdır. Hazırlanmış metodika əsasında ehtimal nəzəriyyəsi və kombinatorikaya aid müxtəlif tip məsələlərin həlli üsulları göstərilmişdir.

 


 

Əlaqə
Bakı Dövlət Universiteti 3 saylı bina 5-ci mərtəbə 509-cu otaq,Bakı şəhəri, akademik Zahid Xəlilov küçəsi, 33, AZ 1148
Tel.: (+99412) 439 08 58 / 439 05 17 [email protected] Bütün hüquqlar qorunur. Bakı - 2021
Rektora müraciət

Əziz tələbələr, Rektora sualınız, təklifiniz yaxud şikayətiniz varsa, müraciət edə bilərsiniz.

Rektora müraciət